Fox News nije problem, to je medijska opsesija za Fox News

Američki tisak izgleda opsjednut Fox Newsom i njegovim vlasnicima, obitelji Murdoch

Nedavno je New York Times tvrdio da objašnjava " Kako je carstvo utjecaja Ruperta Murdocha ponovno izbilo na svijet "Slijedila je istragu u New Yorku" izrada Bijele kuće Fox News ".

Oba članka tvrde da otkrivaju pravi politički utjecaj Fox Newsa i patrijarha Ruperta Murdocha na suvremenu politiku.

A ta dva članka bi oduševila kasno Roger Ailes, osnivač Fox Newsa , Žestokog Ailesa favorizirao je identitet marke Fox News koji se i dalje potvrđuje uglednim medijima nekoliko godina nakon njegove smrti.

Prema Ailesu, Fox News uvijek bi ostao gubitnik i zauvijek će ga ocrniti njegovi glavni suparnici. Iako je Ailes otpušten s pojavom vjerodostojnih optužbi za seksualno zlostavljanje aktualna postavka Fox Newsa u velikoj mjeri odražava njezinu izvornu viziju.

Poput čarobnjaka iz Oza, Roger Ailes je povećao sliku vlastite moći, snagu mreže. Nedavni događaji, poput izbora Donalda Trumpa, očito potvrđuju utjecaj mreže.

Ipak, kad povučemo zastor, dokazi da se Fox News i Rupert Murdoch, koji su stvorili i održali naš trenutni politički trenutak, čine mnogo više indicija.

I ideja da moć Fox Newsa proizlazi iz odnosa bez presedana s Trumpovom vladom također dolazi u središte pozornosti.

Rupert Murdoch.
Reuters / Mike Blake

Šah, ne pobjede

Počnimo s idejom da se Trumpova pobjeda u 2016-u može pripisati Fox Newsu.

Takva bi tvrdnja bila mnogo vjerodostojnija ako bi Rupert Murdoch i Roger Ailes htjeli da Donald Trump bude republikanski kandidat za 2016.

Ali oni to nisu učinili. Kovanice New York Timesa i New Yorkera prepoznaju je.

Dakle, umjesto da Trump stavi u Bijelu kuću, Ailes i Murdoch ne mogu spriječiti republikance da glasaju za njega.

Ali ta nesposobnost da uvjeri republikance u 2016-u zapravo i nije iznenađenje.

Razmotrite izvješće

U 2008-u, kanal je promovirao druge kandidate, ali Republikanski birači izabrali su Johna McCaina , McCain je odbacio antipatiju, nazivajući se " republikanac Reagan. [...]

Slično tome, 2012, Mitt Romney osvojio je nominaciju republikanske stranke iako nije dobio podršku uprave Fox Newsa. Oni koji osuđuju proizvodne moći kralja Foxa, izgleda da su zaboravili da je Rupert Murdoch snažno je promicao Ricka Santoruma te godine.

Ni Times ni New Yorker ne objašnjavaju te propuste. Ipak, oni su neupitno relevantni za procjenu utjecajne moći Fox Newsa.

Mnogi stručnjaci koji tvrde "Fox News je iznimno važan igrač u američkoj politici ... [to je] aktivno preoblikovanje američkog javnog mnijenja" također umanjuje mnoge neuspjehe Fox Newsa.

U ovom članku ima previše propusta u popisu, ali jedan od njih je posebno ilustrativan. Fox News nije mu dopustio da zaradi milijun dolara godišnje i potroši mnogo vremena na emisije podrške. Nije mogla pretvoriti Saru Palin u uglednu republikansku figuru .

Sarah, bivši guverner Aljaske i potpredsjednički kandidat. Palin u Fox Newsu, 17 June 2013.
Snimak zaslona Fox Newsa

Lov bez ostavljanja glave

Novinari i akademici umanjuju realnost publike Fox Newsa. U prosjeku po noći u 2018-u, Fox News je privukao pozornost 2,4 milijuna gledatelja u udarnom terminu .

To je impresivan broj. To je Fox News učinilo najgledanijim programima kabelske televizije u 2018-u.

Ali u 2018-u, američka populacija je bila oko 327 milijuna što znači da 99,3% Amerikanaca nije gledalo Fox News, bilo da je noć.

okružiti 26% registriranih birača su registrirani republikanci ili se identificiraju kao republikanci. U 2018-u je postojao a procijenjeno na 158 milijuna registriranih birača .

Dakle, na redovnoj 2018 noći, iako su svi gledatelji Fox Newsa bili registrirani republikanci (a nisu), 94,2% republikanaca u SAD-u i dalje ne bi slušali.

Kako malo ljudi zapravo gleda Fox News? Najviše ocijenjeni informativni program na mreži emitiranja - CBS Evening News - prosječno više od dvostrukog broja gledatelja Fox Newsa u 2018.

S takvim brojevima, nije iznenađujuće da Fox News često posjećuje svoje gledatelje umjesto da ih usmjerava. Drugim riječima, vjerojatnije je da će se Fox News brinuti o već postojećem partizanu male, ali lojalne publike, dok Fox News zaista mijenja nečiji um.

Povijest predsjedničkih udobnih medija

Tu je i ideja da prava snaga Fox Newsa dolazi iz njezine posebno bliske veze s Trumpovom administracijom.

Naime, imenovanje bivšeg izvršnog direktora Fox Newsa, Bill Shinea, u nadzor nad komunikacijom u Bijeloj kući - dok je još plaćao Fox News - ukazuje na identične i zajedničke ciljeve komunikacije između Bijele kuće i lanca kabela.

Ali dugo je postojao bliski odnos između radiodifuznih tvrtki i Bijele kuće, s mnogo primjera istih vrsta slučajeva iza kulisa koji se vjerojatno događaju upravo sada.

Na primjer, kao što je otkrio povjesničar David Culbert kada je predsjednik Roosevelt želio svoju najotvoreniju kritiku emitiranja - CBS-ovog komentatora Boakea Carterja - uklonjen iz američkih zračnih valova, jednostavno je zamolio svog časnika za tisak da ga uputi , ] Carterin sponzor i mreža za otkazivanje programa .

Što se tiče dokumentiranog odnosa između korporativnih medija i predsjedničkih administracija, vjerojatno nijedna uprava nikada neće nadmašiti rekord predsjednika Lyndona Johnsona.

Johnsonov politički uspon jest pokreće KTBC prihod njegova radio postaja u Austinu, Texas.

Kada je bio u Kongresu, Johnson je stavio dozvolu za stanicu u ime svoje supruge, dok je vršio je pritisak na DZS kako bi ostvario unosan ugovor o članstvu , Frank Stanton, izvršni direktor DZS-a koji je kasnije postao doživotni prijatelj, zaključio je trgovinski ugovor.

Kasnije, Stanton postaje predsjednik DZS-a, a kada Johnson ode u Bijelu kuću, njih dvojica se redovito sastaju. U razgovoru snimio 6 veljače 1964 Stanton, šef DZS-a, obavještava predsjednika Johnsona o sljedećem sastanku s uredništvom New York Timesa

, novinarstvu.

"Što mislite o republikanskim kandidatima [za 1964] što rade - napreduju?", Upitao je Johnson.

"Mislim da uopće ne napreduju", rekao je predsjednik CBS-a predsjedniku Sjedinjenih Država.

Predsjednik CBS-a Frank Stanton postao je doživotni prijatelj predsjednika Lyndona Johnsona.

Vjerojatno su slični razgovori se redovito odvijaju između predsjednika Trumpa i nekoliko Fox News osoba.

No budući da se ta vrsta komunikacije dogodila i prije, ne može se nazvati bez presedana. I za razliku od komercijalnog dogovora između Johnsona i CBS-a, čini se da Donald Trump nema izravan financijski interes u Fox Newsu.

Vjerodostojnost kroz lažno predstavljanje

Obratite pozornost na prethodnu povijest bliske povezanosti Fox Newsa s Bijelom kućom. očigledan sukob interesa u novinarstvu lanca, baš kao i naglašavanje ograničene moći mreže, ne znači odobravanje njegovih poruka.

Međutim, pružanje jednog i drugog pruža važan kontekst onima koji žele ublažiti utjecaj lanca. Novinari i akademici koji tvrde da otkrivaju ogroman utjecaj Ruperta Murdocha i Rogera Ailesa mogli bi ovjekovječiti ovu moć bez da su to znali.

Stvarnost je da većina nas ne živi na "Planet Foxu" i također nisu subjekti Murdochovog carstva. Kritičari New Yorkera i New York Timesa samo pomažu Fox Newsu da stekne kredibilitet svojim biračima - domaćim gledateljima i Republikanskom strankom u Washingtonu. Takva pozornost dokazuje da Fox News i dalje plaši svoje neprijatelje.

Roger Ailes se nikada nije bojao kritika uglednih medija. Poput čarobnjaka iz Oza, Ailes je bio daleko više zabrinut da bi njegova kreacija mogla biti slaba i neučinkovita.

Ipak, to sugeriraju mnogi podaci i nedavna povijest.

Fox News nije mogao zaustaviti Obamin izbor, reizbor ili plavi val u 2018-u. I unatoč ponovljenoj promociji sadašnje uprave, ne može se činiti premještanje odobrenja "nevjerojatno stabilno" od predsjednika Trumpa.

Nema sumnje da Fox News ima učinak koji se može provjeriti oko političkih margina. Nesumnjivo potiče republikance da glasuju za republikance.

Ali njegova moć uvjeravanja može se opisati kao "marginalna".

Odgovarajuća analiza utjecaja Fox Newsa i ograničene izborne moći pokazat će se mnogo štetnijom od istraživačkog novinarstva koje nastavlja promicati vlastite mitove.

Ovaj se članak prvi put pojavio http://theconversation.com/the-problem-isnt-fox-news-its-the-medias-obsession-with-fox-news-114954